.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: شرایط در غزه رو به تغییر است و بنیامین نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد. نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد
یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: شرایط در غزه رو به تغییر است و بنیامین نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد.(ادامه)
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد. انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می‌خورد
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بیش از ۲۷ درصد تولید ناخالص داخلی دنیا را کشور‌های بریکس تامین می‌کنند و دولت باید بریکس و ظرفیت‌ها آن را جدی بگیرد. مزایای عضویت دائمی ایران در بریکس چیست؟
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بیش از ۲۷ درصد تولید ناخالص داخلی دنیا را کشور‌های بریکس تامین می‌کنند و دولت باید بریکس و ظرفیت‌ها آن را جدی بگیرد.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است. این روزها در سودان چه خبر است؟/ طمع قدرت یا خطر تجزیه
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.(ادامه)
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟ واکاوی اهداف و پیامدهای جنگ یمن؛ رؤیای ۸ ساله‌ای که تعبیر نشد
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند. اصلاحات با پوست اندازی جدید به صحنه سیاسی کشور باز می‌گردد؟
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند.(ادامه)
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد. لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد/ فراجناحی است و در هیچ ائتلاف یا حزبی تعریف نمی‌شود
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد.(ادامه)
نقوی حسینی: رئیسی روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کند
نقوی حسینی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.(ادامه)
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت. بدخواهان من را به احمدی‌نژاد تشبیه می‌کنند | ماجرای جدایی از قرارگاه خاتم | مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: اصلاح‌طلبان هنوز از نامزد اصلی خود رونمایی نکرده‌اند/ ائتلاف تنها راه پیروزی اصلاح‌طلبان است / آیت‌الله هاشمی برای اولین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی از نامزد موردنظرش نام برد .... (خبر)
(ادامه)
مهمان‌پرست: نسبت سیاسی با احمدی‌نژاد ندارم
داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برنامه‌محوری داوطلبان ریاست‌جمهوری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، گفت: پس از انتخابات هیجان‌ها تمام می‌شود و کسی که انتخاب شده کار و رویه دیگری و حتی برعکس شعارهای خود را در پیش می‌گیرد.(ادامه)
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد. نتیجه نهایی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام شد
نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه منتشر شد از تداوم بن‌بست در عرصه سیاسی این رژیم خبر می‌دهد.(ادامه)
علی تاجرنیا ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت : رضایت دادن به کاندیدای جایگزین سرمایه‌های اجتماعی اصلاحات را نابود می‌کند / نباید از ترس آمدن یک احمدی‌نژاد به لاریجانی رضایت دهیم/اکثر وزرای روحانی فاقد سابقه تخصصی بودند ....(خبر)
(ادامه)
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
محمدعلی ابطحی: خاتمی درخواست نامزدی در انتخابات را نپذیرفت/ ظریف نامزد نمی‌شود/ از لاریجانی حمایت نمی‌کنیم/ خاتمی با احمدی‌نژاد دیدار نداشته است/ حرف‌های فائزه‌ هاشمی فقط یک ادعاست/ بحثی درباره نامزدی حسن خمینی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.